Verjaardag, Austin, San Antonio! - Reisverslag uit Weatherford, Verenigde Staten van Joke Flapper - WaarBenJij.nu Verjaardag, Austin, San Antonio! - Reisverslag uit Weatherford, Verenigde Staten van Joke Flapper - WaarBenJij.nu

Verjaardag, Austin, San Antonio!

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

14 Maart 2011 | Verenigde Staten, Weatherford

Hoi Allemaal!

We hebben springbreak! Lekker een week vakantie!:D Woensdag gaan we naar San Fransisco voor 2 dagen en daarna voor 2 dagen naar Los Angeles! Daar heb ik natuurlijk super veel zin in!! De golden gate bridge zien! En Hollywood!:D Maar zal jullie even vertellen wat ik afgelopen weken heb beleefd!

Mijn blog begint een beetje saai want nadat ik mijn blog had geschreven woensdag 23 februari.. Was ik nog steeds ziek. Ik had gehoopt dat ik donderdag en in ieder geval vrijdag weer naar school kon maar had echt de griep dus dat lukte niet.. Zaterdag voelde ik me weer iets beter en zijn we naar Weatherford geweest en hebben we ergens ontbeten. Onze school had een actie om geld op te halen, want de 2e klassers gaan naar Washington DC. Daarna nog paar dingen gekocht en weer terug naar huis weer in bed gegaan. Zondag voelde ik me eindelijk weer beter! Dus huiswerk allemaal weer gemaakt en lekker buiten in de zon gezeten!

Maandag was het wel weer gezellig op school! Ik had niet zoveel gemist dus alles zo weer ingehaald! Voor lunch gingen Sophia en ik samen met Jean(cordinator) ergens eten en daarna weer terug naar school! Dat was wel gezellig! Na school weer lekker paardgereden bij Caitlin. Voelde me de week daarvoor zo stom, kon ik eindelijk lekker paardrijden was ik ziek.. Maar nu kon het weer!:D

Dinsdag 1 maart, hadden alle freshmen, sophomores en juniors TAKS test. Een toets die ze moeten maken om over te gaan. Met het minimum om te kunnen slagen zeg maar. Wij hoefden dat niet te doen dus hoefden later naar school en samen met de seniors hadden we voorlichting van Amerikaanse militairen die naar Irak waren geweest. Was wel indrukwekkend wat ze allemaal hadden meegemaakt enz. Na school natuurlijk weer paardgereden!:P

Woensdagavond moest het boys basketballteam een playoff wedstrijd spelen en elke keer in de pauze in de leswisseling door kwam er op de speakers de black eyed peace met I got a feeling! Het was echt heel grappig en iedereen werd er meteen vrolijk van! Ik ben niet naar de wedstrijd geweest, heb paardgeren. Maar jammer genoeg hebben ze verloren maar ze zijn wel Districtchampions geworden.

Donderdag was weer een normale dag op school! Na school weer paardgereden en verder niet zo heel veel bijzonders gedaan!

Vrijdag 4 maart was ik dan Jarig!! Eindelijk 18!:D:D s’Ochtends ging iedereen hier zingen en een ketting met een stenen hanger gekregen. Heel mooi! s’Ochtends met heit, mem en Age geskyped en nog met Cobina en Djoeke. s’Middags ben ik met Sophia, Clemence, Courtney en Caitlin naar de film geweest. We gingen naar Take me Home Tonight en da is rated 17 jaar en ouder en Sophia is 16. Dus na heel wat gediscussie en please voor de kassa mochten we toch proberen om er in te komen. Ze deden gelukkig verder niet moeilijk maar het was wel grappig! Daarna hebben we hier heel erg lekkere New York pizza gegeten! Eindelijk een goede pizza want de meeste Amerikaanse pizza’s bestaan voor het grootste deel uit vet! En had een heel grote birthday cake, met natuurlijk 18 kaarsjes!:D Ik heb echt een super verjaardag gehad met zoveel kaartjes, emails, ecards, krabbels en reacties op facebook. Er was iemand van school hier had happy birthday in de vertaalmachine gedaan en me een gelukkige verjaardag gewenst! Erg leuk dus!:P

Zaterdag werden we al vroeg wakker want samen met Sophia en Susan ben ik dit weekend naar Austin en San Antonio geweest. Ons girls basketballteam had het wel zover gebracht dat ze in de state final in Auston mochten spelen. Dus we vertrokken om kwart voor 8 om voor 3 en half uur in de auto te zitten naar Austin. Echt het is een heel mooie stad! Heel anders dan Dallas en Fort Worth. We hebben eerst even wat rondgereden in Austin en daarna ergens lunch gegeten. Toen naar de plaats waar de wedstrijd was gereden. Echt bijna heel Brock was daar! Was natuurlijk heel gezellig. Natuurlijk wonnen ze en ze zijn dus State Champions voor het derde jaar in rij!! Na de wedstrijd zijn we nog even bij the state capitol building geweest en foto’s gemaakt! Daarna zijn we naar hotel gereden ergens tussen Austin en San Antonio. Susan kende mensen in dat plaatsje en is met hen diner gaan eten. Sophia en ik hebben heerlijk gerelexed! 150 meter verderop stond een Burger King, we moesten alleen wel 150 meter naast de weg lopen.. Lopen is voor Amerikanen erg vreemd.. Alles gaat hier namelijk met de auto. Toen we dus terug kwamen keek de receptionist ons zo raar aan… Hij dacht echt dat we niet goed bij ons hoofd waren! Na ons ‘gezonde’ voedsel zijn we maar gaan fitnessen. Daarna heerlijk in het zwembad en de Jacuzzi gegaan!:D

Zondag werden we alweer vroeg wakker en na ontbijt en inpakken zijn we richting San Antonio gereden. Daar kwamen we om iets voor 10 aan en echt I love San Antonio! Het is zoo mooi! Door de stad loopt een rivier met allemaal hotels, restaurants en terrasjes er aan! So Cute! Het lijkt net Italie of Europees! Sophia en ik hebben samen de River walk gelopen. En nog wat andere dingetjes gezien. Daarna zijn we weer op weg naar Weatherford gegaan! We moesten eerst weer terug naar het hotel want Sophia had haar mobiel vergeten. Daarna zijn we iets voor Austin in San Marco naar een heel grote Outlet strore geweest. Daar nog even gewinkeld en daarna begon de echt lange reis weer! We gingen half 2 weg en kwamen half 7 weer aan in Weatherford! Ik had dus een super Birthday weekend!

Maandag was alles weer gewoon normaal! Geen spannende dingen meer.. De rest van de week was wel gezellig op school! Na school weer paar keer paardgereden bij Caitlin. Haar enkel is bijna weer beter dus ze kan bijna zelf weer rijden.

Dit weekend heb ik weer op de beesten van de buren gepast en verder eigenlijk niet zo heel veel gedaan.. Vandaag(maandag) ben ik met Susan en Jean met een van de paarden naar de vearsts geweest om paard drachtig te maken en daarna mee naar Jeans huis gegaan om een prom dress te passen! Daarna nog naar de kapper geweest! Mijn haar is nu weer veel korter dan dat het was.. Nu is mijn haar ook weer veel donkerder! Door de zon is mijn haar hier zo blond! Maar ga deze week naar California dus laat de zon maar komen ik ben er helemaal klaar voor!

Hier zijn de foto´s van het vorige weekend! http://cid-2fd8432b5da97a5a.photos.live.com/browse.aspx/Amerika/maart

Bedankt voor het lezen en ik blog wel weer als ik weer terug kom van mijn trip naar California!:D

Dikke tut ut Amerika
Joke


  • 15 Maart 2011 - 10:02

    Annelies:

    I gotta Feeling...!!
    Doet me aan een beetje veel dingen denken ;)
    Eigenlijk wist ik alles al wat ik las aangezien we 2 uur hebben zitten bellen:P maja wil toch wel ff reageren:P

    Veel plezier morgen in San fransico en Los Angeles!! I'm jealousss (zou schrijf je dat toch ;P)

    Dikke Tût

    Annelies

  • 15 Maart 2011 - 15:30

    Cobina:

    Wat een leuke blog weer:D

    En veel plezier in Los Angeles en San Fransisco (ik wil ook mee:P)

    Dikke tut Cobina


  • 15 Maart 2011 - 20:16

    Gerlinde:

    Heee,

    Veel plezier morgen. :D

    xxx

  • 16 Maart 2011 - 22:49

    Iris:

    Heey!!!

    Leuke blog!!! Veel plezier in California! Misschien kom je wel een celeb tegen!!! Dat zou echt vet zijn! Maar ik ga slapen, want ik moet morgen weer vroeg naar school!

    Dikke knuffel van mij!!!

    XxX Iris.

  • 19 Maart 2011 - 10:29

    Djoeke:

    Wat weer een leuke blog!!
    Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad:-d

    Veel plezier!!
    Dikke tût
    xxx Djoeke

  • 20 Maart 2011 - 18:45

    Suzan En Wim.:

    Hallo Joke,

    Ben eigenlijk stiekem wel een beetje jalours op je.
    Eerst heerlijk naar San Fransisco en dan ook nog naar Los Angeles super hoor geniet er maar van voor je het weet is het weer voorbij.
    Zou zelf een weekje naar Egypte maar door alle omstandig heden daar hebben we de reis geanuleerd,waarschijnlijk gaan we nu in het najaar als het teminste rustig is in de stad Cairo anders stellen we het nog langer uit.
    Wel erg jammer we zouden een rond reis met een arts van het ziekenhuis uit de Tjongerschans daar maken hij komt oorsprongkelijk uit Cairo .
    Maar dat heb ik dan nog tegoed ,je moet het gevaar niet op zoeken en zo als je mischien wel op de tv hebt gezien er zijn daar veel ongeregeldheden dus onveilig.
    Maar verder met jou gaat alles goed heb ik gelezen en gehoord ,Wim heeft laatst even met je gesproken. Joke de groetjes van ons beide en heel veel plezier .Een dikke knuffel en tot de volgende mail.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke

Actief sinds 09 April 2010
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 31680

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 19 Juni 2014

Kenia!

17 Juli 2010 - 30 Juni 2011

High School Year

Landen bezocht: